października 06, 2020

Autorzy, których twórczość chciałabym (bardziej) poznać


 

Myślę, że istnieje wiele autorów, o których twórczości jeszcze nic nie wiem, których twórczość chciałabym bardziej poznać, ale na razie mam tutaj tylko parę, na których wpadłam szybko bez dłuższego zastanowiania się. Mam tutaj autorów, którzy napisali więcej niż jedną książkę lub serię, chociaż mam w głowie jeszcze innych autorów, ale zdecydowałam nie dawać tutaj autorów na razie jednej serii lub książki.

  • Eric Emmanuel Schmitt - zachwyciłam się i wzruszyłam nad jego Oskarem i pani Różą, a czytam właśnie drugą książkę tego autora i na pewno przeczytam następne
  • Carlos Ruiz Zafón - od tego autora jeszcze nic nie czytałam, ale zacznę chyba od Księcia Mgły z mojego TBR'u
  • C.S.Lewis - serię Opowieści z Narnii uwielbiam już od dziecka i zdecydowanie chciałabym przeczytać inne pozycje tego autora
  • J.R.R.Tolkien - pamiętny Hobbit jako lektura w klasie ósmej zapewnił mnie, że długo się z twórczością Tolkiena nie porozumię, ale kiedy teraz o tym tak myślę, to będę robiła drugie bardziej dojrzalsze podejście do jego twórczości
  • Ałbena Grabowska - od tej autorki planuję przeczytać Stulecie Winnych, bo nie ukrywam, że serial mnie trochę zachęcił, a na Doktora Bogumiła też już od jakiegoś czasu się czaję
  • Jane Austen - poznanie twórczości autorki mojej ukochanej Dumy i uprzedzenia jest wprost obowiązkowa!
  • Olga Tokarczuk - interesuje mnie twórczość tej noblistki, ale nie mam pojącia, za co się najpierw zabrać
  • Lucy Maud Montgomery - jej bohaterkę Anię darzę dużą sympatią, więc wypadałoby skończyć tę serię i przyjrzeć się innym tejże autorki
  • Sarah James Maas - chciałabym zrozumieć, po co taki hype na serie książkowe tej autorki a Dwór cierni i róż już się od jakiegoś czasu kurzy na mojej półce...
  • V.E. Schwab - po Vicious i Okrutnej pieśni zdecydowanie będę sięgała po inne książki tej autorki
  • Jakub Małecki - dużo czytelników się zachwyca jego twórczością, więc dlaczego by nie spróbować?
  • Guillaume Musso - intryguje mnie jego twórczość i na pewno w bliższej przyszłości sięgnę po jego książki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Popkulturalna Sydney , Blogger