stycznia 05, 2020

Seriale, które chciałabym obejrzeć


Mam tutaj kilka seriali, które kiedyś chciałabym obejrzeć. Na pewno znajdzie się więcej produkcji, które mnie zainteresują i potem zrobię następną odsłonę tego postu. Na razie wybrałam tutaj kilka takich seriali, które w pierwszej kolejności chciałabym zobaczyć.

The Originals
W zeszłym roku dopiero obejrzałam po namowach koleżanki The Vampire Diaries i....przepadłam. 
Po kilku odcinkach bardzo mnie wciągnęło mimo, że z początku bardzo go odsądzałam. Czasami było dobrze, czasami gorzej, ale ostatecznie będzie to jeden z moich ulubionych seriali. Właśnie po obejrzeniu TVD zaczęłam oglądać spin off tego serialu, czyli The Originals. Na razie mam za sobą pierwsze dwa sezony, ale jak najszybciej chciałabym zacząć oglądać dalej. Fabuła biegnie równolegle z TVD i bardziej się skupia właśnie na tej pierwotnej rodzince wampirów. Jak na teraz to ten serial podoba mi się, nowe tajemnice i niebezpieczeństwa wokół rodziny Mikaelsonów są też aż kuszące do oglądania.

Legacies 
Na The Originals nawiązuje Legacies, czyli serialowa kontynuacja w uniwersum The Vampire Diaries. Z tego, co wiem to teraz fabuła skupia się na najmłodzej członkini rodziny Mikaelsonów, czyli Hope. Mamy tutaj szkołę dla młodzieży z nadprzyrodzonymi zdolnościami, ale i dużo nawiązań do poprzednich produkcji, więc zadecydowałam obejrzeć ten serial aż po The Originals i narazie słyszałam dużo pozytywnych opinii, więc liczę na naprawdę dobrą i niebanalną rozrywkę z mojego ulubionego uniwersum.

Gotham
Chociaż preferuję Marvela niż DC, to chciałabym obejrzeć ten serial, ponieważ po niedawnym obejrzeniu trylogii Nolana o Batmanie zainteresowałam się tymi postaciami jak właśnie Batman, Catwoman, Joker... Myślę, że mnie serial zainteresuje i z chęcią go obejrzę za jakiś czas...

His Dark Materials
Kiedyś, jak byłam dzieckiem, to spodobał mi się film Złoty Kompas (pamiętacie go?), a chciałabym przeczytać całą serię Philipa Pullmana, więc serial będę oglądała aż po przeczytaniu. Tak w sumie to całkiem świeża produkcja, więc zobaczymy, może zaczekam jak będzie więcej sezonów...

Riverdale
Tak na prawdę jeszcze nie obejrzałam ani jednego odcinka tego serialu, nawet nie za bardzo wiem, o czym jest. Dziwne trochę, wiem, ale o to będę miała niespodziankę, kiedy będę oglądała. Nie są to za bardzo moje klimaty, ale chciałabym z ciekawości go obejrzeć i dowiedzieć się, dlaczego jest tak popularny.

Titans
Znowu DC, ale i tym razem mnie fabuła zaciekawiła! Grupka młodzieży z supermocami? Dlaczego nie obejrzeć?

Agents of S.H.I.E.L.D.
I wreszcie Marvel!! Idealna propozycja dla tych, którzy czekają na następne wielkie filmowe produkcje z MCU. Serial opowiada o organizacji S.H.I.E.L.D., z której grupa agentów zajmuje sią nietypowymi misjami. Brzmi ciekawie i zachącająco, mam nadzieję na dużo akcji i dobrej marvelowskiej rozrywki.

Anne with an E
Serial na podstawie mojej ulubionej serii Ani z Zielonego Wzgórza. Jestem ciekawa, jak twórcy zrealizowali swoje pomysły i połączyli je z obyczajową literaturą Lucy Maud Montgomery. Gdzieś słyszałam, że serial jest trochę inny od serii książkowej, ale chciałabym go zobaczyć i sama się przekonać, jak wyszło i czy warto.

Gossip girl
Całkiem starszy już serial, ale chciałam się z nim zapoznać i obejrzałam już dwa sezony. Powiem szczerze, że jest to taka produkcja, która nas zaangażuje w życia głównych postaci, ale nie wciągnie za bardzo. Jest to serial, który się nie ogląda z zapartym tchem, ale raczej by odpocząć po długim dniu.
Jednak podoba mi się to środowisko mimo, że śledzimy w większości tych bogatych, roztropnych bohaterów. Jednak podoba mi się, uwielbiam Nowy Jork i będę dalej oglądała ten serial.

Reign
Zawsze mnie ciekawiło jak to było między Marią Stuart a Elżbietą I, więc też kiedyś obejrzę ten serial. Lubię filmy, seriale kostiumowe i mam tylko nadzieję, że w Reign będzie też trochę tej prawdziwej historii, ale zobaczymy...

The Crown
Czyli następne klimaty angielskie, ale już produkcja bardziej biograficzna dla chyba bardziej dojrzałych widzów. Opowiada o życiu królowej Elżbiety II, śledząc jednocześnie losy całej królewskiej rodziny. Jak do teraz to słyszałam same pozytywne opinię, więc myślę, że to będzie na prawdę dobrze zrobiona i ciekawa produkcja.

Arrow
Słyszałam, że czasami w Arrow jest dobrze, czasami słabo, ale chciałabym sama też się przekonać, czy tak jest i czy jest lepiej niż u Flash, bo tutaj mi się podobało, ale od pewnego momentu nie chciałam już oglądać i tyle. W każdym razie zobaczymy i posądzimy..

Dlaczego mam tutaj aż trzy seriale DC a tylko jedną marvelowską? Cóż tak wyszło😏. A tak na serio, to po prostu wpadłam tylko na takie seriale, a nie inne. Może w przyszłości , podczas pisania następnej listy serialów, które chciałabym obejrzeć znajdzie się więcej marvelowskich produkcji serialowych. Jest to bardzo całkiem możliwe, jednak teraz nie mam ochoty oglądania Daredevila, czy Runaways. Tak ale szczerze nie mogę się doczekać na seriale Marvela takie jak Loki, Falcon and the Winter Soldier lub WandaVision, więc na pewno znajdą się na następnej liście.  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Popkulturalna Sydney , Blogger